Zorg voor elkaar

  • Alle tips
  • Zorg voor jezelf, ook als je zorgt voor een collega.
  • Luister en laat mensen ventileren.
  • Zorg voor een goede teamsfeer.
  • Blijf aanwezig.

Deel je graag jouw tips, getuigenis of initiatief met de andere zorgverleners?

Sharing is caring

Hoe herken je signalen van overbelasting en emotionele uitputting?

Onzekerheid, stress of onrust zijn heel normaal in ongewone situaties zoals vandaag. Maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat ze je minder goed doen functioneren. Met deze checklist kan je signalen van overbelasting en emotionele uitputting herkennen bij jezelf en bij je collega’s.

[]
1 Step 1
2 Step 2
3 Step 3
Verandering in denken - 1/3
Veranderingen in gevoelens - 2/3
Veranderingen in gedrag - 3/3
keyboard_arrow_leftVorige
Volgendekeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder

Waar vind je hulp?

Als zorgverlener of welzijnswerker (in loondienst of als zelfstandige), als arts, als student, als arts in opleiding en als vrijwilliger in de zorg en het welzijnswerk kan het ook even te veel worden … Wij staan voor je klaar met een luisterend oor en mogelijke oplossingen.

Close

Zet de webinar van zaterdag 16 mei nu in je agenda.

Lees meer